piątek, 8 marca 2013

moje dzieła z papierowej wikliny

Ostatnio postanowiłam zrobić coś z papierowej wikliny, zaczęłam od koszyków, miała to być niespodzianka dla mojej mamy jak wróci ze szpitala, potrzebował czegoś na drobiazgi do łazienki i oto efekt

spodobało mi się to i znalazłam w sieci wzór jak zrobić buta no i jest jeszcze nie polakierowany, ale już gotowy stoi u mamy bo jej się spodobał i nie chciała oddać:)


no i jak na razie ostatnie w mojej kolekcji wazoniki, zielony miał być dla mnie, ale w ostateczności również wylądował u mamy.

W planach są następne rzeczy, zobaczymy jak będzie z realizacją

2 komentarze:

  1. Też mam zamiar spróbować tej papierowej wikliny i właśnie od koszyków do łazienki chciałam zacząć tylko ja spróbuję zrobić białe, ale u mnie to musi wszystko nabrać "mocy urzędowej" :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat taką miałam farbę w domu, dlatego są brązowe, życze powodzenia w działaniach:)

      Usuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.