czwartek, 18 kwietnia 2013

zegarek sutasz

Strasznie podoba mi się biżuteria sutasz, gdzieś widziałam zegarki obrobione tą techniką, tak mi się to spodobało, że postanowiłam spróbować, zegarek został wykonany już jakiś czas temu, ale jakoś nie mogłam się zebrać żeby zrobić zdjęcie, a i mój aparat też nie chce za bardzo współpracować, poprosiłam męża o nowy na urodziny, ale nie wiem czy się doczekam:). No ale dosyć pisania oto moje "dzieło".



zdjęcia są takie sobie, nie wiem czemu takie właśnie wychodzą, może ktoś kto robi zdjęcia swoich prac coś mi doradzi, do tej pory robiłam zdjęcia dzieciakom i z reguły wychodziły, a teraz coś jest nie tak.

3 komentarze:

  1. Ciekawy efekt :) Ciekawa jestem jak będzie się sprawował podczas użytkowania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie sprawuje się całkiem dobrze.

      Usuń
  2. bardzo oryginalny pomysł...może kiedyś pomyślę aby tak zagospodarować swój zegarek;-))pozdrawiam i czekam na kolejne sutaszowe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.