poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kulki i bransoletka superduo

Jakiś czas temu zrobiłam krzyżyk z superduo i chodziły za mną kolczyki, sama właściwie nie wiedziałam jakie, aż w końcu doszłam do wniosku, że mają to być kulki, połączenie superduo i Toho. Kombinowałam, robiłam i prułam, aż w końcu zrobiłam. Wykorzystałam koraliki Toho 11.0 metallic rainbow oraz superduo Silver-Lined Crystal 2.5x5mm, w środku jest czarny koralik, żeby było sztywniej. Bransoletka to wzór wykorzystany ze strony biser.info/node/323522, tylko jak wykorzystałam inne koraliki bo takich nie miałam.




5 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te Twoje świecidełka,sporo roboty wymagaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet! Zdziwiłam się, że powstał latem, bo pierwsze, co pomyślałam, jak zobaczyłam kolczyki, to że wyglądają jak zamrożone kuleczki :) Komplet w sam raz dla Królowej Śniegu ;)

    Podziwiam Twój warsztat i życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.