piątek, 27 września 2013

Złoto i czerń czyli na elegancko

Już jakiś czas temu kupiłam złote koraliki i kryształ fasetowy gruszka, ale niestety koraliki miały tak małe dziurki, że żadna igła nie chciała przez nie przejść i dopiero jak za dobyłam się specjalnej igły mogłam zacząć działać. Kolczyki i wisiorek wykonane z koralików Toho 15.0 w kolorach Permanent Finish - Galvanized Starlight i Oaque Jet oraz kryształ w kolorze Hematite. Natomiast do bransoletki wykorzystałam złote perełki oraz Toho 8.0 Gold Lustered Dark Choco  i 11.0 w kolorach Opaque Jet i Silver Lined Frosted Dark Topaz.




Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra pt. "Bransoletka"


8 komentarzy:

  1. Prześliczne!!!
    Jak dla bajkowej księżniczki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka i połyskująca biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak słów! Cudny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki styl kocham najbardziej - cudo. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna bransoletka, bardzo ciekawie wygląda i kolorki też cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, klasyczny komplet, kolczyki wyglądają przepięknie, bardzo podoba mi się sposób w jakie oplotłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne prace. Niezwykle eleganckie, aż zapierają dech :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu, przepiękny komplet! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bransoletka, efektowna i elegancka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.