środa, 15 stycznia 2014

Ogłaszam pierwsze Candy

Jeszcze w tym roku mnie nie było, ale jestem i na początek roku zapraszam na candy z okazji zbliżającej się pierwszej rocznicy mojego bloga. Do wygrania to co na zdjęciu, czyli wszystkiego po trochu.

A zasady takie jak zawsze

- umieść na swoim blogu zdjęcie z candy i podlinkuj, a pod postem zostaw komentarz

- w zabawie mogą wziąć udział tylko osoby mieszkające w Polsce

- zabawa dla osób prowadzących bloga

- miło mi będzie jeżeli polubisz mojego bloga, ale nie jest to obowiązkowy warunek

- wygrywa jedna osoba

- zabawa trwa od dziś do 18 lutego, następnego dnia postaram się ogłosić wyniki.



wzór bransoletki zaczerpnięty ze strony https://picasaweb.google.com/lh/photo/x3WONZpV-fOkPVX55icIWA

27 komentarzy:

  1. Witaj Sabinko w nowym roku :).Gratuluję Tobie i Twojemu blogowi tak ważnej rocznicy. Wszystkiego dobrego, a zwłaszcza wielu wspaniałych pomysłów. Z chęcią przyłączę się do zabawy. Blog już obserwuję a banerek właśnie wrzucam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i za chęć udziału w zabawie:)

      Usuń
  2. Z przyjemnością się przyłączę do zabawy ;) Blog z Twoimi cudownościami obserwuję od dawna i i życzę następnych tak udanych lat blogowania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego z okazji blogowych urodzin:) Pozdrawiam i wrzucam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy! Na takie cudowności to i ja się zapiszę, tym bardziej, że sama koralikować nie potrafię :) Bloga zaobserwowałam, a banerek wisi na blog.sowiarnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała być tą jedyną, bo piękną biżuterię tworzysz!
    Ja też zapraszam do mnie na candy http://5porroku.blogspot.com/
    Gratuluję rocznicy i wielu sukcesów blogowych i nie tylko Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję w kolejce grzecznie. Intryguje mnie zwłaszcza ten sutaszowy element. Reszta też mi się podoba. Obserwuję jako Katrin. Zapraszam do mnie na blog, gdzie umieściłam banerek http://tworczopomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prezenciki, zapisuję się i trzymam kciuki za siebie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Prękne skarby:) aż grzech nie brać udziału:)
    Staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe candy. Szybko staję w kolejce do losowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią dołączę do zabawy :) Gratuluję rocznicy oraz pięknej zawartości bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się ustawię w kolejce po takie skarby :)
    I przy okazji zapraszam na losowanie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z przyjemnością zapisuje się!!!
    może troszkę poszczęści mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Staję grzecznie w kolejce :)
    Baner wrzucony na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudeńka :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana z tej okazji zbliżającej się rocznicy na blogu chciałabym Ci złożyć najwspanialsze życzenia: mnóstwo wspaniałych postów i bardzo szczerych komentarzy, mnóstwo nowych osób obserwujących :) Aby wena Cię nie opuszczała, znalezienia czterolistnej koniczynki żeby Ci szczęście przyniosła, złotej rybki aby spełniła Twoje 3 życzenia (te największe) i mnóstwo uśmiechu :)
    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki licząc że los się do mnie uśmiechnie :):))
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja ustawiam się w kolejce. :)
    http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    Banerek tutaj: http://bormisdbr.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    banner - Jeeverlly.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna biżuteria, bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    baner na moim blogu: efkaraj.blogspot.com
    Podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja się również zgłaszam - jestem 40 obserwatorem :D i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna biżuteria.....
    chętnie ustawie się w kolejce po takie słodkości. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękną biżuterię przygotowałaś więc ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: http://lalovo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej - na ostatnią chwilę, ale ustawiam się w kolejce! śliczne te Twoje biżutki!
    Ściskam ciepło!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.