sobota, 18 stycznia 2014

Sowa i takie tam

Oto moją pierwszą praca wykonana haftem koralikowym, padło na sowę, która chodziła za mną już od jakiegoś czasu. Dla zainteresowanych wzór na stronie http://www.livemaster.ru/topic/275555-master-klass-po-vyshitoj-broshi-iz-bisera-polyarnaya-sova. Zrobiona była już jakiś czas temu, ale jakoś się nie złożyło, żeby ją pokazać. Wykorzystałam do niej koraliki Toho w rozmiarach 15.0, 11.0 i 8.0 oraz SuperDuo, Rizo i Rivoli.


a tu takie małe kompleciki




różowo zielone łezki



kolorowe kuleczki

8 komentarzy:

  1. Sowa prześliczna :)
    Bardzo by mi się przydała taka broszka, a Twoje "takie tam" to koralikowe mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowa jest moim numerem 1 :) Mam ten wzór od jakiegoś czasu w zakładkach i jeśli kiedykolwiek nauczę się koralikować, to bankowo ją zrobię... ale do tego chyba jeszcze dłuuuga droga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sówka :-)
    A koralikowe kuleczki wyglądają jak smakowite cukierasy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam ! Dla mnie stworzenie czegoś z koraliczków jest czarną magią. Sówka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna chodzi za mną ta sowa, może w końcu ją zrobię. Twoja wyszła idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak śnieżna ta sowa:) Pięknie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowa jest po prostu piękna:) WOW!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.