poniedziałek, 31 marca 2014

Filcowa torba i sutasz

Strasznie podobają mi się filcowe torebki, więc zakupiłam na allegro filc i postanowiłam, że uszyje sobie taką torbę. Na samym początku pojawiły się problemy, filc jest dość gruby i nie chciał się mieścić pod stopką, no ale jak się uparłam to nie było siły, szyłam, prułam i znowu szyłam, aż w końcu uszyłam. No ale moja torba musiała się czymś wyróżniać no i padło na sutaszowe aplikacje, a efekt widoczny jest na poniższych zdjęciach.



Z pewnością nie jest to moja ostatnia torebka, kolejną pokażę niedługo.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszło:) Podziwiam, ja do torebek zbieram się od dawna... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jest po prostu rewelacyjna!!! Dodatek sutaszu do torebki filcowej to jest strzał w 1o ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna! Niesamowicie efektowna :) prosta, ale oryginalna, stonowana, ale z przyciągającym spojrzenie akcentem. No po prostu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna;-) Właśnie kiedyś myślałam, że nawet takie już znoszone torebki mozna ozdobić taką właśnie cudną aplikacją.
    Ale Twoja na czasie..czerwień modny w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.