wtorek, 4 marca 2014

Kamea róża

Ostatnio zakupiłam kamee i tak z nią w roli głównej powstały z niej kolczyki i wisior. Koraliki użyte to Toho 15.0 Opaque Jet i Opaque White, 11.0 Opaque Jet.



Nie mogło oczywiście zabraknąć bransoletki do niej wykorzystałam Toho 8.0 Opaque Jet, Miyuki Long Magatama Opaque White, Magatama 3mm Opaque Jet, Rizo Beads Opaque Jet.
Wzór ściągnięty ze strony http://amadeuslilas-traum-aus-perlen.blogspot.com/2012/07/freebie-magatamas-drops.html, do mojej dodałam Rizo bo miałam za mało Miyuki.

6 komentarzy:

  1. Piękny, klasyczny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Klasyczne połączenie bieli i czerni zawsze się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie oplecione kamee;)) Komplet idealny do małej czarnej;-)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!! Bardzo elegancki :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.