piątek, 28 marca 2014

Mroczna bransoletka

Jakiś czas temu kupiłam bazy do bransolet, ale trochę musiała poleżeć bo nie miałam za bardzo pomysłu na bransoletkę, no ale w końcu się za nią wzięłam, kilka razy prułam bo mi się nie podobała, ale wreszcie skończyłam i oto efekty.



Jak główne elementy wykorzystałam zwykłe guziki, a pozostałe to koraliki Toho 8.0 i 11,0 Metallic Nebula, 15,0 Metallic Iris Brown, FP 3mm Iris Brown

Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie "Kreatywnego Kufra" LORELEI - bransoletka jest mroczna jak mistyczna postać Lorelei, która mściła się na mężczyznach, a po drugie kojarzy się ze wzburzonym morzem.

5 komentarzy:

  1. Piękny projekt :) Bardzo podobają mi się takie bransolety, ale haftu koralikowego jeszcze nie próbowałam, a poza tym chyba się starzeję, bo wszystko coraz wolniej robię i ciągle na wiele rzeczy brakuje mi czasu :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Powodzenia w wyzwaniu :-D

      Usuń
    2. Z tym czasem to u mnie też kiepsko, ale i lenistwo zaczyna mnie tez dopadać.

      Usuń
  2. Cudowna, fajne kolory i forma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! prezentuje się imponująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.