środa, 28 maja 2014

Motylek

Oto mój pierwszy motyl. Wykonany na podstawie wzoru ze strony http://morebisera.com/publ/skhemy/zhivotnye/babochki/25-1-0-163, tylko wykonany w innej kolorystyce, bo akurat takie miałam w rozmiarze 15. Jak na pierwszy wyszedł całkiem, całkiem, tylko problem mam przy robieniu odwłoku czy jak to się tam nazywa. Przy następnym będę musiała nad tym popracować.

Motyla zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra Foto Inspiracja # 2
zdjęcie do wyzwania wykonane przez MrÓ http://magdalenarozylo.blogspot.com/


4 komentarze:

  1. Cudny!!! Uwielbiam koralikowe motyle, zakochałam się w nich kiedy pierwszy raz zobaczyłam je u Weraph, a potem u Darki. Może kiedyś pokuszę się o podobnego- ten jest okazały jak na wyzwanie przystało :) Powodzenia!!!
    A przede wszystkim gratuluję wyróżnienia w wyzwaniu "Mroczne cienie"
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam!!! Koralikowy motyl to po prostu dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczny! Trzymam za niego kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny! życzę powodzenia, motyl jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.