piątek, 2 maja 2014

Mroczne cienie - inspiracja

Ostatnio nie pojawiały się u mnie komplety, ale już to nadrabiam. Zrobiony jakiś czas temu, ale doczekał się publikacji, a to ze względu na wyzwanie Kreatywnego Kufra - Film: Mroczne Cienie, wydaje mi się, że pasuje ideal


bransoletkę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra, inspiracja kolorystyką plakatu
zdjęcie zaczerpnięte ze strony http://pressja.wsiz.pl/wampir-inaczej-czyli-przypominamy-o-timie-burtonie/



do kolczyków i wisiorka wykorzystałam wzór zaczerpnięty ze strony http://www.livemaster.ru/topic/71465-mk-baroca-bead?msec=3?

10 komentarzy:

  1. Piękny i kolorystyka idealna, życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet, bardzo fajne kolorki, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmu nie widziałam, ale urzekły mnie te kolczyki. Zresztą całość jest nieziemska.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość urzekająca, ten zestaw kolorów jest fantastyczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplet! W dodatku w moich ukochanych kolorach :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet!!
    Powodzenia w wyzwaniu :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorystyka moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, bo piękne kolory dobrałąś i należało się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała bransoletka :) istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego. Kolory fajnie ze sobą współgrają. Szacunek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.