piątek, 20 czerwca 2014

Wyznanie miłości

         No to pora na coś zupełnie innego. Nadal będzie to biżuteria, ale dla mnie nowość. Strasznie podobają mi się prace wykonane w technice wire wrapping i postanowiłam spróbować. Mojej pracy bardzo daleko do doskonałości, ale pierwsze koty za płoty. Dumna jestem, że dotrwałam do końca bo w pewnym momencie miałam rzucić ją w kąt, bo mi nie wychodziło, a cieniutki drucik się rwał. No ale dotarłam i oto jest.


Wisiorek zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra Piękna i Bestia.
Centralnym elementem tego wisiorka jest serce, a serce to miłość którą obdarzyli się bohaterowie baśni.

- Nie umieraj! Nie umieraj! - wołała - Kocham cię i wyjdę za ciebie...
I wtedy stał się cud. Szkaradny stwór przybrał postać pięknego młodzieńca.
- Jakże czekałem na tę chwilę - powiedział młodzieniec. - Cierpiałem,
milcząc i nie mogąc ujawnić ci mej strasznej tajemnicy. To zła czarownica
zamieniła mnie w potwora i tylko miłość dziewczyny mogła przywrócić mi
moją prawdziwą postać. Najdroższa, będę najszczęśliwszy na świecie,
jeśli zechcesz mnie poślubić...

6 komentarzy:

  1. Wspaniały początek przygody z nową techniką! Piękna praca ;) życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudneńko stworzyłaś!!! Mam nadzieję, że zostanie zauważone w wyzwaniu :D
    Też mnie zachwyciły wyroby w tej technice, ale to raczej technika nie dla mnie, zresztą co za dużo to nie zdrowo :) No i czas pokończyć wszystkie pozaczynane prace :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie oprawiłaś to serduszko i pięknie zinterpretowałaś baśń :). Mnie też fascynuje technika wire wrappingu. Próbowałam jej. Niestety nie jest to łatwa rzecz. Trzeba umiejętnie dobierać grubość drutu. Ja pracowałam na srebrnym i nic mi się nie rwało.No ale wszystko wymaga wprawy i doświadczenia. Sabinko, serduszko jest śliczne, więc trzymam za nie mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, rewelacja :) Nie zgadłabym, że to Twoja pierwsza próba! Mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy kolejne, bo świetnie się zapowiada :) Powodzenia w wyzwaniu!

    Pozdrawiam! Zapraszam do mnie na Candy:
    http://sutasz-agi.blogspot.com/2014/06/rocznicowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak delikatnie i romantycznie:) Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten wisiorek. Piękna jest, ale gdzie ta bestia??? :) Chyba w Twoich rękach, bo pierwsza praca i taki super efekt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.