niedziela, 24 sierpnia 2014

lato, lato ucieka

      Lato nam się chyba już kończy, a ja tak dla zatrzymania go na trochę dłużej mam letni komplecik, którego jedną z części pokazałam w poprzednim poście czyli wisiorek. Dziś natomiast będzie bransoletka i kolczyki. Nie są jakieś bardzo bogate, ani nie mają skomplikowanych zawijasów. Taka letnia, lekka biżuteria. Zgłaszałam ją do konkursu korallo, ale się nie udało, czemu się wcale nie dziwię bo dziewczyny pokazały tam naprawdę cudeńka, a ja cały czas się uczę i za bardziej skomplikowane formy się nie biorę. No ale dosyć piania pora na zdjęcia.



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplecik :) Użycie tych kwiatków było strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny letni komplecik, taki dziewczęcy powiedziałabym nawet :)
    A kwiatki bardzo dodają mu uroku :) Szkoda że lato w tym roku już chce od nas uciekać :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wesoło:) Świetny pomysł, na zatrzymanie chociaż odrobiny lata:)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj przejrzałam twój blog - bardzo ładne prace robisz :) tylko czasami przydało by się doświetlić zdjęcia żeby twoją biżuterię ładnie wyeksponować - wystarczy umieścić kartkę białego papieru tak aby odbijała światło z okna i już będzie lepiej widać twoje dzieła :) powodzenia Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zdjęcia robię na parapecie, bo nie mam innego miejsca bardziej oświetlonego. Może kiedyś moje zdjęcia będą lepiej wyglądały:)

      Usuń

Dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania i komentowania.